0899-907-657
Луксозната марка Givenchy се готви да омагьоса сетивата ни с притегателна сила на един чисто нов аромат. Наречен Dahlia Noir (Черната Далия), този парфюм е планиран да излезе на пазара в края на август 2011 година, и е първият аромат под "командването" на обичания от всички дизайнер Рикардо Тиски.
Елегантен и изискан, новият аромат притежава истинско мистериозно очарование и е предназначен за тайнствената и пленяваща жена.
Най-новият проект на марката може да бъде обект на множество спорове, ако съдим по вероятения източник на вдъхновение за рекламната кампания. Всички факти - от избора на име за аромата до начина на неговото представяне - сочат, че ароматът е вдъхновен от Елизабет Шорт. След като става жертва на едно ужасяващо и все още неразкрито убийство, тя получава прозвището - "Черната далия". Използването на такава огромна трагедия за маркетингови цели може да има обратен ефект и да отблъсне част от купувачите.
За рекламната кампания е избрана Мариакарла Босконо, чувствена и опасна като "Черната Далия". Италианският модел не веднъж е представяла успешно модната къща в миналото.
Dahlia Noir притежава композиция сътворена с богато въображение. Връхни нотки от мандарина, розов пипер и мимоза ни водят към интензивното флорално сърце, съчетание от роза, ирис и пачули. Основата покрива аромата в тайнствен воал от сандалово дърво, ванилия и зърна от тонка.
Дизайнът на флакона е класически, семпъл и елегантен, напълно подхождащ на концепцията на Dahlia Noir.
Dahlia Noir излиза на пазара през август като Eau де Parfum в разфасовки от 30, 50 и 75мл, придружена с колекция за грижа за тялото.
Loading cart
Сподели в